خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

...

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۳ ق.ظ
تا حالا یه کتابی رو دوبار خوندی ؟ داستانش عوض شده ؟ نه 
میدونی آدم ها هم همین شکلی هستن .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۶
الهه ..

نظرات  (۳)

۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۴:۰۷ محمد هستم
عالی بود. من میرم بمیرم. خدافز
پاسخ:
اوا چه کاریه حالا ، خواهش میکنم زنده بمون 

۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۴:۱۲ محمد هستم
خواهش میکنم خواهش نکن. من تصمیمم و گرفتم. سعی نکن منصرفم کنی
پاسخ:
حالا شما این یه بار رو بیخیال شو :)))
۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۴:۱۵ محمد هستم
باشه، ولی تو به همه بگو نتونستم منصرفش کنم و مُرد :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی