خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

فیدیبو جان :)

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ق.ظ
بین این همه appکه دائماداریم تو گوشی هامون استفاده میکنیم اعتیاد آورترینش برای من فیدیبو بود. هرچند اولش برای نصب اش و استفاده کلی بهانه آوردم که آی من چشمم پدرش در میاد با گوشی کتاب بخونم و.... ولی وقتی نصب کردم  و اولین کتاب رو خوندم کم کم بهش وابسته شدم . قیمت مناسب کتاب ها ، نظرات و نقد های بچه ها فونت مناسب و.... از ویژگی های این اپلیکیشن هستش  خلاصه اگه کتاب خوندن رو دوست دارین حتما امتحانش کنین فوق العاده است .
راستی اپلیکیشن مورد علاقه شما چیه؟
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۳
الهه ..

نظرات  (۱)

۰۳ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۴۸ محمد حسین آذربهرام
سلام وبلاگتون خیلی زیباست!
مطلبی هم که نوشتید خیلی ستودنی و فوق العاده است!!!!
ممنون که منتشر کردید!
اتفاقا این فرهنگ جدید کتابخوانی هست که سالیان سال در کشورهای جهان مردم استفاده میکنند!!! چیزی مثل دستگاه کیندل!!!
خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید و اگه قابل دونستید دنبال کنید. منم کارم سوای از کتاب نیست!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی