خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

زندگی...

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵ ق.ظ

میدونی زندگی پیچیده تر از اونیه که فکرش رو میکنیم ،  یه جاهایی باید بپذیرم اشتباه کردیم ،انتخابمون اشتباه بوده و باید رنج این پذیرش رو تحمل کنیم یه جاهایی تا آدم بد نبینیم تا دروغ نبینیم تا متوجه فیک و تقلبی بودن نشیم نمیتونیم اصالت و درستی رو تشخیص بدیم کار کردن و بزرگ تر کردن محیط بهمون کمک میکنه رشد کنیم بالغ تر بشیم و انتخاب های بهتری داشته باشیم.خیلی وقتا یاد داستان حضرت موسی میفتم مردم دروغ رو دیده بودن که معجزه رو باور کردن منم آدم تقلبی و فیک رو دیدم ادعاهای تو خالی رودیدم  و بعد یه دوره رشد تونستم اصالت و حقیقت رو تشخیص بدم و الان وقتی برمیگردم به قبل میگم اونهمه سختی ارزشش رو داشت ارزش این آدمی که الان کنارم ایستاده که هروقت یادم میره کی هستم هروقت فراموش میکنم لبخند بزنم شمرده شمرده بهم یاد آوری میکنه که کی هستم چه قدرتی دارم و چقدر بزرگ شدم . که چقدر این آدم برام عزیزه و بهم ثابت کرده چقدر براش عزیزم 

سخت تلاش کردم با تمام توان و الان رسیدم به جایی که حس میکنم باید قدم های مهم تری بردارم 

درسته موقعیت الان آرزوی خیلیاست ولی یه جا موندن رکود میاره 

قراره دست تو دست تو جهانون رو دوباره خلق کنیم یا علی 

رفیق جونم یار جونم خدا رو شکر میکنم که هدیه مثل تو رو بهم داده 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۰۵
الهه ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی