خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

:)

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ق.ظ

1.رفته بودم واسه ماهی هام غذا بخرم ، خیلی جدی به آقاهه گفتم ، این نمو هاتون چنده ؟ اونم خیلی جدی تر از من برگشت گفت 20 تومن تازه دوری هم داریم 

بعد به هم نگاه کردیم ترکیدم از خنده ، نتیجه اخلاقی اش این بود که پسر ها هم کارتون میبینن

2. یکی از لذتبخش ترین کارهای دنیا ، سر خوردن با این چرخ های خرید تو فروشگاهه مخصوصا اون وقتی که مامانت هی داره لبش رو گاز میگیره که زشته، تو هم در حال خنده شیطنت حواست هست کسی نبینه 

3.من فکر کنم ارث پدری این دوستان تزریقاتی رو به تنهایی بالا کشیدم هم چین سرم و آمپول زدن  دست و بالم کبود شده ناجور 

4. بدجور رفته تو مخم که PS4 بخرم  ، کی باشه که این نیت شوم رو عملی کنم 

۹۶/۰۳/۳۱
الهه ..