خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

...

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۱۸ ب.ظ

1.امسال من و معاون مون به طور مشترک ارزیابی عملکرد رو جمع کردیم ، واسه ارزیابی رفته بودم سازمان برنامه با کارشناس هزینه ای شون داشتیم کل کل می کردم که آره بودجه ما کمه از همه مظلوم تریم اون گفت من گفتم ، اون گفت من جواب دادم ، آخرش گفت خدا رحم کرده به جای مسئول اعتباراتتون تو رو نمیفرستن ، مگه کسی حریف ات میشه لامصب ؟

2.این روزا همراه شدم با مولانا و شمس و اللا ، این روزا همراه شدم با ملت عشق ، شوق خوندنش یه ور غم اینکه داره تموم میشه هم یه ور :):


چه حسن اتفاقی ، اشتراک ما پریشانی است 

که هم موی تو ، هم بغض من ، اینک شانه می خواهد

سجاد رشیدی پور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۱
الهه ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی