خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

:):

چهارشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴ ب.ظ

از مزایای کار کردن این بلوغیه که به دست میاری ،این که یاد میگیری روی پای خودت بایستی و خودت مشکلاتت رو حل کنی و ناخواسته یاد میگیری به جای تکیه کردن تکیه گاه بقیه باشی ، راستش این آدم امروز رو بیشتر دوستش دارم با اینکه تلخ تر شده و دیگه مثل قبل مهربون نیست.خوب یا بد آدم ها تغییر میکنن و یادشون میره که اصلا قبلا چطوری بودن ، چند وقته به خودم که نگاه میکنم  میبینم تو ظاهرم هم این تغییرات خیلی محسوسه توی سبک زندگیم و حتی علایقم . خودم گاها خیلی تعجب میکنم که چقدر این آدم امروز با بچه بی دست و پای 5 سال پیش فرق میکنه . بله 5 سال پیش خیلی اذیت شد خیلی حرف شنید ولی الان مگه کسی جرات همچین کاری رو داره ، 5سال پیش با دوتا چشم پر اشک هرکی هرچی میگفت فقط می ایستاد و تماشا میکرد ولی الان اگه یکی بگه 10 میخوره تا بفهمه با کی طرفه. خلاصه که این تغییرات واسه خودمم جالبه .

ولی جالب تر واکنش کسایی که مدت طولانیه منو ندیدن :)

اولین چیزی هم که میشنوم اینه ای دختر خوب قرتی شدیا :):

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۲
الهه ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی