خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

مورد داشتیم

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ

از صبح ساعت 7 داشتم گریه میکردم تا 5 بعد از ظهر بعد فک کن همه حواسشون هست کاری به کارم نداشته باشن ، بعد یکی از این عتایق  اومده میگه خانم مهندس سیستمم هی ری استارت میشه بیای نگاه کنی حالا من نه تنها حالم بده بلکه ، سگ درونم هم بیش فعالی مضمن گرفت که آخه وقتی همکار محترم هست و تو میبینی من حالم بده مریضی مگه منو صدا میکنی ، حالا رفتم دمای سی پی یو رو چک میکنم پاور رو چک میکنم میبینم خدایا سیستم اوکیه ری استارت نمیشه خواستم تحت domain وارد بشم دیدم ببینم چشه دیدم ساعت سیستم با سرور نمیخونه طرف نمیتونه وارد سیستم بشه همین رو میگفت هی ری استارت میشه 

یعنی خدا شاهده معاون مون تله گذاشته اینا رو گرفته 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۲
الهه ..

نظرات  (۱)

۱۲ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۳ آقای استامینوفن
حالا اینجوری ببینش همین شاید باعث شده سرگرم کار بشی و گریه نکنی دیگه
قضیه خیلی وقتا صدق میکنه که غرق انجام یکاری شدن مانع از فکر کردن به ناراحتیا بشه

شاد باش
پاسخ:
از این نظر درسته و واقعا کار نعمت بزرگیه وقتی ناراحتی و مشکل داری و یه راه فرار خوب . کلا من شاهکار همکارا  رو اینجا منتشر میکنم همه شاد بشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی