خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

آگاه به انجام امور

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۹ ب.ظ

رفتم پیش مدیر کل که گزارش هفتگی بدم که چه کار کردم و چه کارهایی در حال انجامه 

میگه دیر اومدی گفتم آقای مهندس سرم خیلی شلوغ بود میگه مگه چیکار داشتی 

گفتم دارم اسناد مناقصه رو وارد سایت بازرسی میکنم میگه اون که همش 4تا دونه است 

گفتم بله ولی فقط یه فقره از اون 4 مورد 15 تا مناقصه جدا میشه که اطلاعاتش باید تو دوتا سایت ثبت بشه بعد یه فقره از همین 4 فقره میشه 30 بار ورود دیتا 

هیچی دیگه بنده خدا رفت رو اسکرین سیور 

کلا برام خیلی جذابه که هیچی از روند کار هیچ کدوممون نمیدونه 

بعد پس از یکسال که من واحدم جا به جا شده رفت جای قبلی میگه فلانی کجاست نیستش

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۶
الهه ..

نظرات  (۱)

منم سر یکی از کارای ویرایشیم یه همچین رئیس آگاه به اموری داشتم....
خدا بگم چی کارش نکنه!
پاسخ:
یعنی آدم دلش میخواد با کمباین از روشون رد بشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی