خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

غر نوشت

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۴ ب.ظ
1.جاتون خالی پس از سال ها پامون به سینما باز شد رفتیم بارکد رو دیدیم خیلی خوب بود ارزش صرف پول و وقت رو داشت فقط حیف که آهنگ یاس از روی فیلم حذف شده بود .

2.هی گفتم بگم نگم خلاصه هی با خودم درگیر بودم به این همکارمون بگم که دارن از سازمان میان حتما امروز اداره باشه یا نه ، هی خود درگیری مزمن داشتم نکنه با خودش اینجوری فکر کنه برداشت بد بکنه خلاصه تهش به این نتیجه رسیدم که مهم نیست اون چی فک کنه مهم اینه من پیش وجدانم و خدا حالم خوب باشه چه عیبی داره اگه آدم میتونه به کسی کمک کنه ،  مهم اینه اون بالا سری خودش از همه چی خبر داره
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۴
الهه ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی