خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

کی بوده یعنی

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ق.ظ

یه بنده خدایی انگار امروز یه تور تفریحی تو وبلاگ داشته ، 200 تا بازدید فکر کن !!!!!!!!!!!!

یعنی کی بوده ؟؟؟؟

۹۵/۰۵/۲۵
الهه ..

نظرات  (۳)

؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخ
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۶ آقای فِلینت
چه حوصله ای داری،  رفتی جستجو:))
پاسخ:
ادمین ها به این قضیه حساسن و خوب حساب کتاب مراجعه کننده هاشون رو دارن
یکی از دلایلی که وبلاگتو دوست دارم اینه که دِنج و آروم و خلوت و کم‌بازدیده
لابد یه خواننده‌ی جدید پیدا کردی که داره آرشیوتو می‌خونه
بعدِ تعطیلی وبلاگم، هنوز تو کفِ اون دوستان عزیزم هستم که هر روز صبح سر می‌زنن بهم. بعضیام دارن آرشیومو مرور مجدد می‌کنن.
یه روز برمی‌گردم و ازشون تشکر می‌کنم
پاسخ:
مقسی مادام
میدونی یاد خودم افتادم که چندین و چند بار وبلاگ های دکتر شایان امین رو زیر و رو کردم
حس خوبیه که به یاد آدم باشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی