خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

ای خدا ایا کسی هست مرا یاری کند

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ

سرکار خیلی شلوغ شدم خسته و کوفته اومد پریدم تو حموم دوش گرفتم  حاضر شدم رفتم باشگاه که سیکس پکم رو بدم یه دونه یه تیکه اش رو بگیرم بعد خسته و کوفته تر از باشگاه اومدم یعنی دلم میخواست زار بزنم آخه خدایا حالا کی میخواد این موها رو بشوره یعنی هیچ کس نیست مرا یاری کند ؟ندا اومد مگه من گفتم اینهمه موهات رو بلند کنی برو بشورش ببینم پاشوووو پااااشو 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۷
الهه ..

نظرات  (۱)

نشور.‌راحت ترین راه حل ممکن
پاسخ:
مگه میشه مگه داریم آدم همیشه باید موهاش بوی گل بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی