خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

غرنوشت + شعر نوشت

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ب.ظ

1-بعضی آدما هستن که نمی دونی تکلیفت با هاشون چیه بدجنسن ، مهربونن واقعا نمیشه فهمید در برخورد با این مجموعه از تضاد چه باید کرد ؟؟؟؟

2- یه سری مشکل واسه یکی از سامانه های کاربردی مون  پیش اومده دوستان بیچاره کردن ما رو که زنگ بزن سازمان پس چی شد چرا درست نشد یعنی زنگ نمیزنین ،که آخر مجبور شدم بزنم به سیم یه جواب تند و تیز بدم ، واقعا تو کولی بازی این ملت نمره شون 20 یه ماهه من خودمو حلق آویز کردم که  ناظر ها کار انجام بدن عکس ازپروژه ها روبارگزاری کنن دست نزدن حالا توی این چند روز همه کارکن همه فعال

3- خدایا بابت بارون امروز ممنون میشه چند روز بیشتر بارون بیاد لطفا


صبر کن ای دل دیوانه ! ببین تا چه کند

عاقبت رفتن معشوقه ی عاقل با من

سجاد رشیدی پور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۵
الهه ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی