خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

:):

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷ ب.ظ
هر کسی رو میشه یه جور خاص عذاب داد و برای من یکی این عذاب یه جا نشستنه ، اینکه نتونم زیاد راه برم شلوغ کنم برام خیلی سخته حالا با این وضعی که مریض شدم  مجبورم فعلا خونه بمونم ، ریه هام عفونت کرده و از سه تا نعمت محروم شدم 1.راه رفتن طولانی مدت (سرما و هوای آلوده سرفه های قطع نشدنی به همراه میارن)2.خوردن غذاهای رنگ وارنگ و جذاب (ادویه هم ممنوعه)3.صحبت کردن هم ایضا یکم که حرف میزنم 3 برابرش سرفه میکنم و قظع شدن سرفه هام هم با کرام الکاتبینه. برای کسی که هیچوقت یه جا بند نمیشه واقعا سخته 

البته درمان این روزای سخت بیشتر شعر و کتابه 

ای زخم دلخراش لب از خون دل ببند 
دیگر قرار نیست کسی باخبر شود 

موسیقی سکوت صدایی شنیدنی است 
بگذار گفتگو به زبان هنر شود 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۷
الهه ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی