خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

1.امسال کادوهای تولدم عالی بودن ، جاتون خالی بهترین هدیه دنیا هم تموم شد :))

از روز تولدم تا عصر روز نیمه شعبان رو مشهد بودیم ، بسیار بسیار خوش گذشت 

فقط یه نکته بگم برای رفت و آمد اسنپ بهترین گزینه است . ما از مشهد رفتیم توس 9.500 در حالی که تاکسی ها زیر 30 هزار تومن نمیبردن .


2. رفتیم نمایشگاه جاتون خالی ، خیلی حیف که نشر قطره حضور نداشت . خیلی حیف که سالیان سجاد سامانی پور عزیز هنوز به نمایشگاه نرسیده بود . خیلی حیف که حسین دهلوی را ندیدم . خیلی خوب که نشر اطراف کتاب های جالبی با نام مجموعه تماشای شهر منتشر کرده خیلی خوب که مهرداد صدقی یه کتاب با نمکه دیگه ارائه کرده ،خیلی خیلی خوب که توانستیم  دو عزیز بزرگوار سجاد رشیدی پور  و امید صباغ نو را ببینیم .خیلی خوب که نسخه چاپی اولین تماس تلفنی از بهشت با ترجمه آرتمیس مسعودی از نشر آموت را یافتیم و کمی دیرتر سید مهدی شجاعی را و یک عالمه کتاب عالی دیگر که به کتابخانه همایونی مان  اضافه شدند :)))))))))))))))))))))))

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۸:۴۸
الهه ..

انتظار  خیلی  سخته ، فقط منتظرم زودتر 9 ام بشه 

منتظر بهترین کادوی تولدم عمرم تا حالا 

کاش زودتر 9 ام بشه


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۱:۴۵
الهه ..
زبان زور و تهدید هیچ وقت در هیچ  جای جهان بازخورد خوبی دریافت نکرده ، ولی این اصرار نابخردانه سیاسیون ایران برای استفاده هرچه بیشتر از این ابزار روز به روز بیشتر میشه
رفتار و گفتار های وحشیانه روز به روز بیشتر و انزجار مردم هم از کشور و نظام بیشتر،چرا حتی یک بار نخواستیم مسئله رو حل کنیم چرا همیشه صورت مسئله پاک میشه ؟
فرهنگ سازی و تشویق و ایده های کاربردی و خلاقانه جهت تبلیغ و جایگزینی پیام رسان های داخلی با هدف رشد و توسعه این پیام رسان ها خیلی بهتر جریان مهاجرت مردم به این پیام رسان ها رو مدیریت میکرد تا این رفتار مسخره حال حاضر.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۲۹
الهه ..