خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

ماراتن

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ
دو هفته سخت و پرکار داره تموم میشه ، یعنی به معنای واقعی ماراتن بودا اااااااااااا، حتی نرسیدم کلاس زبان بچه ها رو تشکیل بدم صبح ها یه ساعت زودتر رفتم و بعد از ظهرها دیر تر اومدم در کنار اینکه خودم میرم کلاس زبان بعدش یه روز تایم فیزیوتراپی دارم و یه روز هم استخر یعنی میرسم خونه له له ام بماند که تلفنی هم هر شب نیم ساعت آموزش کار با موبایل دارم  به  یه خانم میانسال ، حالا خدا خیر بده ارشد ما رو که هوامون رو داره .
این هفته به سختی رسیدم بیام نت واسه خودم بگردم ، تمام تایمی هم که آنلاینم دارم تو تلگرام با پشتیبان سازمان مرکزی مون کارهای بروز رسانی و اصلاح سیستم ردیف میکنم .
گردوندن یه واحد سازمانی واقعا سخته سخت .






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۵
الهه ..