خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

پیچوندن

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۵ ب.ظ

مسئول امور اداری ما یه بنده خدایی هست که هیچی هیچی  هیچی از سیستم و اینترنت و اینا سر در نمیاره  و خوب پدر همه در اومده بس که جور ایشون رو کشیدن و خدا نکنه در حین این لطفی که داری میکنی و کارش رو راه میندازی یه اشتباه بکنی که واست میکنش پیرهن عثمون و آبروت رو میبره  .قرار بود برای ارزیابی اداره یه سری مدارک به یه اداره دیگه ارسال بشه و طبق دستور مدیر کل بنده ده روز تماما باید قسمت اداری مدارک تحویلی شون رو اسکن میکردم و فشرده میکردم و توی سایت آپلود میکردم . خلاصه کار و انجام دادیم و رفت و یه 15 روز بعد مسئول امور اداری مون صدام زد خانم فلانی جواب ها اومده تو یه سری بخش ها نمره کم دادن در حالی که ما مدارک مربوطه اش رو فرستادیم !!!!! نکنه تو درست نزاشتیشون یا جا به جا توی سایت گذاشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم نه آقای فلانی اصلا و ابدا امکان نداره ، اینقدر محکم و قاطع گفتم  قانع شد گفت پس حالا بیا سایت رو نگاه کن ببین چی شده. آقا همه رو چک کردیم درست بود تا آخری نگو اینو اشتباهی فرستاده بودیم ، یهو تا دید گفت : دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اشتباه فرستادی اینوووووووووووووو ؟آرهههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در حال داد زدن میگفتا 

منم بدون کوچکترین واکنشی گفتم  نه ، اتفاقا تو سیستم من درست بود نمیدونم چرا تو سیستم شما درست نشون نمیده فایل های ضمیمه اش رو ؟ بزارین من از سیستم خودم چک کنم ببینم واسه منم همین رو میاره ، که بعیده فایل ها درستن 

هیچی دیگه رفتم با سرعت نور اون فایل قبلی ها رو حذف کردم جدید ها رو اتچ کردم و سریع رفتم گفتم سیستمتون مشکل داره الان که تو سیستم من درست بود .شما یه ریفرش بکن ببین درست میشه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟ بعد هم با یه قیافه دلخور  و جدی که یعنی خیلی بهم بر خورده گفتم کاری اگه ندارین من سرم شلوغه برم ، گفت نه ببخشید یکم تند صحبت کردم ...

هیچی دیگه یک ماه تموم درگیر این بوده که مگه همچین چیزی میشه ؟؟؟؟؟

بعد عاشق اونایی هستم که ازشون پرسیده همه گفتن خانم فلانی درست میگه :))))))))))))



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
الهه ..

نظرات  (۱)

:))))) نچ نچ نچ نچ
پاسخ:
:)))))
خو مجبوررررررررررررررر بودم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی