خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

دلم لرزید ...

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ
خود من به شخصه شاید خیلی وقتا خیلی راحت یه حرف هایی رو زدم بدون اینکه لحظه ای تصور کنم اگه اگه این اتفاقی که دارم به راحتی در موردش صحبت میکنم در مورد خودم اتفاق بیفته چطور واکنش نشون میدم . تجربه  دردی به نام مرگ خیلی سخته خیلی زیاد و لحظه هایی که منتظر یه خبر از عزیزانت هستی لحظات سختیه هر دقیقه اش سالها از عمر آدم کم میکنه . حالا کاری ندارم کسانی رفتند حج اصلا حج شان قبول بود یا نه ، پول اش از جای درستی تامین شده یا نه ، همه شرایط اش را داشته یا نه ، اصلا با شرایط اینچنینی و حادثه فرودگاه رفتن درست بود یا نه ؟؟؟؟
فقط یک مسئله را نمی فهمم اینکه خیلی راحت بگویی حق شان بود ، آیا اگر این اتفاق برای عزیزانی که جانمان بسته به جان شان است هم اتفاق می افتاد همین را میگفتیم ؟؟ لحظه ای خود را به جای خانواده های مضطرب گذاشته ایم که شنیدن چنین حرف هایی چطور دردشان را صد برابر میکند ؟ اگر در همین حال بودیم کسی این طور حرفی را به ما میزد چه حالی داشتیم ؟؟؟
دلم لرزید از فکر حال و روز خانواده هایشان ...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۴
الهه ..

نظرات  (۲)

ماجرای اخیر منا باعث شده تا باز هم عده ای سخنور و روشنفکر (!)، شروع کنن به نقد حج و اینکه باید حاجیا پول سفرشون رو صرف کارهای خیر میکردند و یادشون میره از خودشون بپرسن که آیا شما خرج سفر و تفریح و کافه و لباست رو صرف کارهای خیر میکنی؟! این اتفاق باعث شده تا متخصصان علم (!) خیلی شیک و مجلسی، به طرز وحشیانه ای بگن حقشون بود! کسی نیست از این آدم ها بپرسه که خودتون رو صاحب چه حق و شعوری میدونید که مرگ یک انسان رو ،به خاطر بی کفایتی مسوولین، حقش میدونین؟
پاسخ:
ببین من خودم تو وضعیت اخیر و حتی قبل تر از اون مخالف رفتن حج بودم چرا چون پول وارد شده به اون کشور خرج کارهای ضد دین میشه گلوله و بمب رو سر مردم ، خرج تروریست میشه ،یه مسئله دیگه هم که هست فلسفه این رفتنه وقتی شما شعار میدی که  نیتت رضای خداست و نزدیکی به خداکه میخوای بری حج توقع ازت فرق داره با کسی که میگه میخوام برم عشق و حال . ولی با قسمت آخر نظرت موافقم و ناراحتم از اینکه خیلی راحت کسی میگه حق شون بوده ، به سادگی از کنار درد های دیگران عبور میکنیم و میگیم حقشون بوده در صورتی که وقتی برای خودمون اتفاق بیفته انتظار کمک و همدردی همه رو داریم .
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۷:۰۶ مستر نیمــا .
نظر من به نظر شباهنگ بسیار نزدیکه
پاسخ:
به به مستر از این ورا
من خودم قسمت آخرش رو بیشتر دوس داشتم مخصوصا اینکه واقعا چه حقی داریم و چه درکی که کشته شدن یه انسان رو به بدترین شکل حق اش میدونیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی