خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

غر نوشت

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ب.ظ

بعضی وقتا فرار تنها کاریه که میشه کرد ، تنها کاری که میتونه کمک کنه اشک هات از دلتنگی سرازیر نشه 

یه مدت از فضای مجازی فرار کردم  نه تنها من بلکه خیلیا شبیه من ، همه ماهایی که دلتنگ پدرهامون بودیم و همه عکس های پروفایل شون شده بود عکس پدرهاشون 

عید بود ولی برای ماها خیلی سخت گذشت 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۴
الهه ..

نظرات  (۳)

:( نمیدونم چی بگم... فکر کنم یه فاتحه از طرف دوستِ وبلاگی دخترش خوشحالش کنه...
پاسخ:
مرسی دوستم 
ایشالا مامان و بابا همیشه سایه شون بالای سرت باشه 
خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
ممنون مستر خدا مامان و بابا رو برای شما نگه داره 
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۵۸ علیرضا معماری
خدا رحمت کنه همه اموات رو.
پدر و مادر من رو نیز خدا رحمت کنه
پاسخ:
روح همشون قرین رحمت پروردگار باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی