خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

کنکوووووووووووووووووور

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ب.ظ

امروز آزمون داشتم با همه ی غر غر کردنا بابت آزمون ولی وقتی پام رو تو دانشگاه گذاشتم دلم هری ریخت دلم تنگ شد واسه درس خوندن واسه همکلاسیام واسه استادم 

حتی واسه امتحان و مراقب ها 

نمیفهمم اینایی رو که دوس ندارن یاد بگیرن و کلاس برن 




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۷
الهه ..

نظرات  (۱)

نه کسی

منتظر است 

نه کسی چشم به راه 

نه خیال گذر از کوچه ما دارد ماه

بین عاشق شدن و مرگ 

مگر فرقی هست ؟

وقتی از عشق نصیبی نبری 

غیر از آه...


این شعر قشنگی بود . ممنون. استفاده خواهم کرد . 

پاسخ:
خواهش میکنم ولی فک کنم باید از شاعرش تشکر کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی