خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

پروسه پیچیده ایه آیا؟

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ب.ظ

یعنی یه موقع هایی هست زدن بقیه جواب نمیده  دلت میخواد خودت رو تیکه پاره کنی  

دوهفته است درخواست دادم مهر درست کنن برای بایگانی کارهام که منظم بشه ببینم چی کم کسره بعد از دوهفته دوبار اصلاح شده کلا یه چی دیگه طرح دادیم یه چی دیگه اومده 

بعد زیر بار هم نمیرفتن که درستش کنن آخر دست به دامن رئیس شدم 

چرا واسه هرچی باید سر و کله بزنیم 

هرکاری کنم نمیتونم مثه بقیه بیخیال باشم 

سوال هفته :آیا تاکنون این بازی کروم رو وقتی اینترنت قطع شده دیده اید و بازی کرده اید همان دایناسوره که از روی کاکتوس ها میپره یا فقط من دیدمش؟؟؟؟؟؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۳
الهه ..

نظرات  (۱)

من دیدم اون دایناسوره رو. یه بار فقط. بعدم دستم خورد بهش فکر کنم بازیو بد ادامه دادم. گیم اور شد. 
پاسخ:
باید از روی کاکتوس ها بپره پریدنش هم با کلید جهت نما به سمت بالاست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی