خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

شوخی قشنگی نیست

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ب.ظ

خدایا شاید باورت نشه ولی شوخی های جدیدت اصلا خنده دار نیستن اگه بگم کم آوردم تو بردی این شوخی ها رو تموم میکنی

تو که میبینی چقدر سخت بود برام که با این شرایط کنار بیام بعد از چند سال تازه دستم رو گذاشتم رو زانو هام که یا علی بگم ادامه بدم  که یکم بیخیالی طی کنم

این درسته یکی کپیه اون آدم رو بفرستی تو اداره که مجبور باشم باهاش کار کنم

به خودت قسم شوخی قشنگی نیست


پ.ن : جاتون خالی سازمان مدیریت یه سری دوره آموزشی گذاشته بنده به جای حداقل نصف اداره میرم سر کلاس به جای همه هم باید امتحان بدم  یه چند تا سیستم باید درست کنم که کار تو خونه است و... خلاصه خیلی شلوغم واسه همین فعلا نمیرسم زیاد مطلب بزارم و به عنوان خواننده خاموش سر میزنم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۲
الهه ..

نظرات  (۱)

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۱ یاسمین پرنده ی سفید
سازمان مدیریت صنعتی تو پارک وی؟
منم اونجا دارم کلاس کنترل پروژه میرم. دوره هاشون خیلی خوبه
پاسخ:
نه عزیزم سازمان  مدیریت و برنامه ریزی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی