خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

حس خوب

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ق.ظ

بدجور دلم گرفته بود میخواستم کارم رو شروع کنم گفتم قبلش یه نگاه به گوشیم بندازم  دیدم یکی از دوستای دوره دانشگاهم پیام داده الهه خوبی الان حرم امام رضا هستم یهو یاد تو افتادم .حس خوبی بود حالم عوض شد ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۱
الهه ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی