خانه عنکبوتی من

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۴/۱۶
    :(:
  • ۹۸/۰۴/۳۰
    :):
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    :):
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    :):
  • ۹۷/۰۹/۰۳
    ...
  • ۹۷/۰۸/۲۸
    :)

کش رفته از مردم +غرنوشت

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

تمامِ آدمهایى که از ارتفاع میترسند،
یک روز
یک جا
یک لحظه
داشتند سقوط میکردند و
دستشان را به امیدِ گرفته شدن دراز کردند
اما نبوده دستى
نبوده تکیه گاهى
و طورى با سر زمین خوردند،
که حالا از یک پله ى نیم مترى هم ترس دارند!
هواى این آدمها را باید داشت
اگر دستشان را نمیگیرید،
هُلشان هم ندهید!
علی_قاضی_نظام


1. دی ماه مزخرف و تلخیه مثل شهریور ومهر ولی اتفاق های خوبی هم داره مثل تولد کسی که چند قاره اونورتر و  هنوز هم یه اسطوره مهربونه کسی که دوره ولی همیشه جاش توی دل ماهاست ، تولدش بود ولی انگار این آدم بهمون کادو داد یه حس خوب لبخند به روی لبامون

2. این روزا رابرت لنگدان دستم رو گرفته و باهم داریم هیجان را تجربه میکنیم آخه دارم دوزخ دن براون رو میخونم :)

3.فک کنم دچار خودشیفتگی شدم عکس 5 تایی مون رو تو عروسی میبینم ذوق میکنم  مخصوصا از خنده روی لبامون



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۷
الهه ..

نظرات  (۱)

۱۸ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۸ فراکنده **
رابرت لنگدان؟ تابحال نشنیده بودم:)
پاسخ:
شخصیت اصلی کتاب های دن براون، یک استاد نمادشناسی به نام رابرت لنگدان هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی